IMPORTANT!

PENTRU A ACCESA ŞI VIZUALIZA RAPID TOT CE DORIŢI DEPLASAŢI CURSORUL MOUSE-ului PE PARTEA STÂNGĂ LA MENIU ŞI DAŢI DUBLU CLICK PE CATEGORIA DORITĂ. LA FINALUL FIECĂREI PAGINI NU UITAŢI SĂ ACCESAŢI PAGINA ANTERIOARĂ !

vineri, 23 ianuarie 2009

HĂINUŢĂ WINNY

Vestimentaţie de iarnă . Haina WINNY cod-0.1.9.2.
V-am promis că o să vă arăt şi o să vă descriu amănunţit hăinuţele pentru anotimpul rece din galeria de produse . Astăzi - hăinuţa WINNY . Este o hăinuţă confecţionată din material semi -impermeabil , matlasată în carouri , căptuşită cu vatelină statificată şi dublură din polar . Are aplicat un buzunăraş(pe care este brodată emblema firmei)şi în care se pot pune diferite jucării sau chiar un biscuit Padovan (ROYAL CANIN). Gulerul are un croi bogat , larg , mare pentru a ne feri de frig , zăpadă , ploaie . Recomand să se poarte şi cu o şepcuţă (în aceeaşi nuanţă cu hăinuţa) . Arată excelent. Se confecţionează în diferite culori pentru toate marimile (25-80) şi rasele . Este prevăzută cu un elastic pentru a se aşeza perfect pe pulpe şi codiţă . Croiul este în aşa fel realizat încât piepul şi spatele sunt protejate dar... putem să ne facem nevoile . Este o hăinuţă ideală şi are un raport calitate-preţ excelent . Eu personal mă simt foarte bine când sunt îmbrăcat cu hăinuţa WINNY . Asigură confort termic , este lejeră , aspectuasă şi ieftină - probabil de aceea este şi cel mai vândut produs . Eu îl recomand tuturor confraţilor mei . Sunt convins că nu o să vă pară rău . Pentru comenzi contactaţi-mă ! Atenţie ! Nu este o hăinuţă de "fitze". Acelea o să v-i le descriu mâine . Sper că v-am dat destule informaţii . Vă pup . Dacă doriţi şi alte amănunte contactaţi-mă!
BLACKY

Niciun comentariu:

Sfat

Pentru a vedea mai multe produse la finalul fiecărei pagini se găseşte opţiunea de a vedea postările mai vechi iar pentru a vă întoarce la pagina precedentă puteţi folosi opţiunea de a vedea postările mai noi.
 

Reproducerea textelor este permisă doar în condiţiile legii, cu menţiunea că preluarea integrală a textelor, fără acordul prealabil al autorului, este strict interzisă. De asemenea, preluarea se va face numai cu precizarea exactă şi corectă a sursei.

Imaginile produselor au doar scop orientativ.

Toate materialele prezentate pe site sunt Copyright (C) SC Bordula Euroanimode SRL. Euroanimode (R) TM este o marca inregistrata.